Alla inlägg den 16 maj 2010

Av LillStrumpan - 16 maj 2010 21:12

Oavsett vad en man ger en kvinna så kommer
hon att ge dig någonting bättre.

 

 Ger du henne en spermie ger hon dig
ett barn.

 

Ger du henne ett recept ger hon dig ett mål mat.

 

Ger du
henne ett hus ger hon dig ett hem.

 

 Ger du henne ett leende ger hon
dig sitt hjärta.

 

 Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du
ger.

 

Så.......... om du ger henne någon skit så kan du
förvänta dig ett helvete tillbaka...

 

  

Av LillStrumpan - 16 maj 2010 21:05





  



God Natt & Sov Gott.....  

Av LillStrumpan - 16 maj 2010 19:54

God kväll !


När Jonathan kom upp i Morse så var han jätte prickig över hela kroppen...Hade kommit jätte många vattenkoppor över natten *stackars mammas lilla kille*...Men han tar det bra som tur e...Febern går upp och ner på honom med...


Han e bättre i magen *skönt*...  


I dag så har vi tagit de lungt,spelat lite kort och lagt in tvätt...Vi har även varit hos svärfar på God Midda :-)


Jobb i morgon :-) Händer mycket denna veckan...   Hampus fyller år,Vi har bröllosdag,Jonathan & Hampus ska på kalas & vi ska ha kalas...Shit jag kommer vara helt slut...  Men härligt ändå !


Jag & Hjärtat mitt ska hoppa i säng tidigt i dag...vi e trötta & slitna båda två.....Haha måste bara lägga in denna smileysen hahaha    Men vi ska sova hahaha....!


Funderar fortfarande på om jag ska blogga här el inte..Åhhh Jobbigt läge ju   


Puss & Kram

Av LillStrumpan - 16 maj 2010 10:47






  



Hejsan !


Funderar på om jag ska ge denna bloggen en chans i stället och lämna den andra...Men njae jag vet inte ännu....!   

Presentation


Tjej på 33 år som Flyttat från Skåne till Göteborg med Min Man & Barn ! Jag är oftast Glad & Sprallig :-) Men kan även vara sur & arg...! Jag är snäll & Omtänksam,tänker oftast på andra före mig själv ! Jag har en sjukdom som heter Fibromyalgi och den gör

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen att skriva en liten rad


Ovido - Quiz & Flashcards